food-624600_960_720

Seminte benefice in timpul sarcinii

Dragilor, pe perioada sarcinii se stie ca e foarte importanta alimentatia. Specialistii in nutritie recomanda pentru o alimentatie sanatoasa consumul de seminte pentru ca sunt o sursa de energie importanta si te vor ajuta sa te mentii in forma, aportul de calorii fiind foarte mic. V-am pregatit mai jos o lista cu cateva dintre cele mai bune seminte ce pot fi consumate pe perioada sarcinii.
Nucile vin cu un aport important de vitamina E, Omega-3, acizi organici și fosfor. Este important sa stii ca acizii organici din lemn de nuc stimuleaza dezvoltarea creierului fatului. Fosforul ajuta la dezvoltarea celulelor nervoase si la regenerarea sangelui, de aceea are o importanta majora pe perioada sarcinii contribuind la dezvoltarea fatului.

walnut-1213008_960_720

Fasolea este o sursa bogata in zinc, un mineral care reduce riscul de nastere prematura si greutatea mica a copilului la nastere si, in plus, ajuta la prelungirea perioadei in care poti merge la munca. Fasolea este un aliment care are are valori nutritive ce se gasesc in produsele animale, deci inlocuieste cu succes carnea.
Alunele sunt bune pe perioada sarcinii datorita procentului mare de aminoacizi care ajuta la regenerarea celulelor nervoase. Este bine sa nu indepartam coaja alunelor pentru ca are proprietati benefice asupra sangelui si implicit asupra dezvoltarii fatului.
Migdale. Aceste minunate seminte, care sunt si foarte gustoase au valori nutritive foarte importante pentru femeile insarcinate avand un continut mare de acid folic. Totodata, ajuta la dezvoltarea inteligentei fatului prin continutul mare de Omega 3.

almonds-1279423_960_720
Semintele de floarea soarelui au cel mai mare continut de proteine fara a avea un nivel de calorii ridicat. In plus, semintele de floarea-soarelui contin vitamina E si acizi care au abilitatea de a imbunatati rezistenta, ajuta femeile gravide să aibă sarcini sigure și previn avorturile spontane. In plus, semințele de floarea-soarelui contin fier, zinc, potasiu, magneziu, care ajuta femeile insarcinate sa evite anemia.

sunflower-seed-1213766_960_720
Desigur, pe langa aceste feluri de seminte mai sunt si altele care sunt la fel de bune, satiose si usor de consumat. Este foarte important insa ca toate aceste seminte sa fie consumate in stare cat mai naturala, fara a fi prajite.

Share on Google Plus

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *